sila tengok dan click

Ahad, 18 Julai 2010

Mantra di Mines

hai. .semalam iaitu hari ahad, 18haribulan 7 aku dan 2 org kawan ag telah meng-outing-kan diri
ke mines.10.45 aku dah turun, tapi dak pika ciap lambat plak.kene lah tunggu sampai pkul 11.
>.<

tapi xapa, aku x kesah pon sebab kitorg g mines pon nek bus.dah lah free.ahaks!

misi kami adalah nak tengok wayang.
effa dari awal2 dah ajak nak tgk cite MANTRA.erm, tp aku plak x terfikir pon nak tgk citer macam tu.
pika plak ikot je apa2 cite.
erm. .actually bukan apa, aku ni xsuka tgk citer hantu2 ni.especially kat wayang.
yelah, wayang tuh dahla skrin besar, hantunye pon mestilah nampak besar kan?
adooi!
risau gak aku, tiket wayang dah beli.muka kasik control x takot, padahal dalam hati takut lah jugak.

kitorng beli tiket pukul 1.30tgahari.
1kepala = RM11
3kepala = RM33.

agak mahal ye mungkin sebab cerita baru je kuar kowt. .
while nak menunggu wayang start, kami g kat tempat jual handphone.
mggu lepas aku yang g beli kat situ, minggu ni giliran si effa plak beli new hp. .
pika, bila giliran ko plak ni?

effa telah memilih hp jenama sony ericsson model C510(asenye, sb da terlupe).
pilihan dia sangat tepat, dia memang suka phone sony, then kamera pon 3.2mgpxl.
design mang dah semat, 3G, function best, so i also like her new hp!

okey, pas dah beli hp kitorg jalan2 sambil makan aiskrim mcD. erm, sangat sedap
sampai terbatuk2 ni haa. .

. . . . .

1.30pm

kini masanya telah tiba, its show time!!
kami beratur then masuk panggung n take seat.
seat nak baieek punya, mang kat tengah2!
okeyh, starter cite tuh dengan surah An-Nass.

then start lah seram2nye tapi xdelaah seram sangat.
budak2 depan kami suka wat bising, mungkin sebab dorang pon takot gak kowt.=p
aku plak mang wat bising je, lawak2 sebab aku x nak tengok dengan terlalu fokus.
nanti aku plak yang terbawak2bawak.x ke pasal?
tp org sebelah aku snyap jer.argh!ade aku kesah?

tgk-punya-tgk, haha, xdelah seram mana citer tuh, tapi masih ada gak kejut-mengjut tuh tau. .
oklah citer tu,seronok upenye. .
especially bila tgk dengan pika & effa.lau ada ain mesti ag seronok kan?
tp die balik umah la pulok. .


pukul 3 camtu cite tu da abes, then kitorng g toilet, mamam2 ckit, g giant.
kat giant plak, aku ni nak beli seterika lah,beli *** lah,pika pon beli gak.mcm2 ag laah wey!
pastu aku beli jam baru!hehe!
tahla, xbyk pilihan kat mines, tapi jam tangan is one of my keperluan.
if tak beli aku will keep asking to my fren what time is it(mcm lagu kat HSM)
hahaha. .

dah tuh balik plak kitorng nek cruise(ceewah) sebab hujan laah. .
then nek bus upm cam bese dan balik bilik. .


beberapa gambar telah diambil . .












so, apa pendapat anda tentang entri ini?

2 ulasan:

~KimiE~ berkata...

g mines beli iron, nape x beli blender skali...?

citah bukan mazid berkata...

argh. .kene lah bagi ongkosnye. .ko kan ade moto, g lah beli blender.