sila tengok dan click

Rabu, 16 September 2009

CEPATNYE RASE MASE BERLALU


sedar x sedar lagi beberapa ari kite umat islam akan menyambut hari raya. x sangke lah aku..mse mule2 stat pose dulu ase cam lambt je nak abehkan 1 ari..tp skang da len..cepat je da dekat raye..erm..tuk raye kali ni aku cam bese,smbut dgn sederhana cam taun2 yg len..asalkan ade bju baru tu da syukr la aku. taun ni wat aku byk sedar la yang ade org yg ag susah dr aku..ade gak yg xade bju raye..pd aku yg da bese tiap2 taun ade bju raye wlupn 1 pasang pon ase cm xbesh je lau xde bju bbru..pe ag la dorg..erm..pe ag aku nak citer nie..owh..td test math..adeh..menci tol la..soalan cam senang tp aku pon tatau la leh dpt marks bpe..hoho..tp lege da lepas..mayb suk aku balik umah..td akak aku tepon suh balik cepat sb suh kemas umah..adey..da le aku sorg2..hampagas betol..aku act mls tol nak balik uma nek tren..sure sesak napas punyer...hm..da la kat serdang tu byk orng...ish...arap2 suk berjalan dgn lancar je la..gmbar kat atas nie baju ngan tudung raye aku taun lepas..taun nie kaler ijau...hehe

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: