sila tengok dan click

Isnin, 22 Februari 2010

jumaat,sabtu dan ahad

pizza yg aku makan.lebey kurang lah..

huhu..terase kebahagiaan dgn en skeleten semakin bertambah.i like that!semua pon wat same2.
syoknyer!
i love u skeleten.=)
hari 1st sampai central park aku ase cam malu2 lah jgak.mane x nye berdebar2 jumper bapak tulang dgn mak tulang.sampai2 jer en skeleten mengajak aku g jusco yg terletak x jauh langsung dgn umah die.pastuh kitorng pon g lah lkarok+makan ppizza..nyum2!!
mls plak nak citer sumenye..yang penting aku suke lah berada dekat di sisi en skeleten.bapak tulang dan mak tulang pon bek jer layan aku walaupon aku x byk cakap.satu jer pesanan tuk en skeleten,len kali seksi2 ag ye? I like...hehe(gatalnyer aku)hehe.
dari dulu ag en skeleten cakap nak suh aku bawak moto,die ddk belakng,tp x de peluang jer.wat 1st temnye aku bawak diearituh,mase kitorng nak balik u masing2.haha.beshnyer.beshnye.bahagia la jgk.naik BGV..hehe.dahla bawak dari highway sampai ke UPM!gempak x??haha.
sonokn
yer..=)=)=)

moto yg pernah di bawa oleh daku..ngee.




so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: