sila tengok dan click

Ahad, 8 Januari 2012

Farady Anuar

http://www.emocutez.com

assalamualaikum. mak aiih lama dah tak tulis kat sini. disebabkan hari ini bestnya lain macam, aku pun tulis la blog ni. thehehe. anyway harini Farady approve aku kat facebook. itu sebab la aku rasa angau-angau sikit harini. mana taknya, aku rasa excited sangat bila dia approve + komen status aku. :") thanx farady. aku hanya salah seorang secret admire eh fans kau kat youtube. oh dia kata jgn ckp fans, tapi ckp friends. dia seorang lelaki yg nice dan cool. 

rilex aje layan semua kawan-kawan dia kat facebook. ehh kenal tak farady ni sape ? nah ni site untuk subscribe dia kat youtube. dia ni seorang mamat cool yang suka alih-alih suara daripada filem-filem/musik video omputih. apa yang best nye pasal video yang dihasilkan adalah sgt kelakar. kelakar sebab farady mampu menyamakan perkataan yang omputih tu ckp dan ditransfomkan dalam bahasa melayu. senang cerita miming mulut yang dalam video tu sama apa yang dia ckp. dah la pulak perkataan2 nye lawak bona. 

aku pernah tgk 1 video yang serupa macam farady ni buat dulu. tajuknya Geli Mat . alaa,mesti pernah tgk kan ? lawak siakk video tu. sampai skang tgk aku still gelak. oh ya aku dah hafal lagu Geli Mat. hahaha. malas laa nak bebel lama-lama pasal farady ni. sebab dia awesome masa kene interview kat tv9 cite Nasi Lemak Kopi O. pemalu la. :")



ini dah part last. kalau nak tgk part 1 tekan sini


salah satu faveret aku ! tlg jgn buat muka comel bole tak

dan 
yang ni paling nampak sameee ! 



P/S: aku gerenti sape yg 1st time tgk mesti terbahak-bahak  gelak tgk. siryes ! aww pape pun thanx sudi baca. :"D

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: