sila tengok dan click

Jumaat, 11 Mei 2012

fasa 1

http://www.emocutez.com

assalamualaikum. apa kabar semunya ni? aku betul betul lama berehat dari penulisan blog ni. hangat-hangat tahi ayam betul masitah ni. tak setegar blogger yang lain. selama beberapa bulan ni, apa yang aku buat ? hurm, banyaknya buat benda tak berfaedah aje. belum lagi layan perasaan sedih-sedih. :( aku tak suka semester ni. ishh tak nak lah luahkan segala keperitan hidup dalam blog nie. aku nak jadi heppy je bila bukak blog.  :) 


hari ini aku sudah bebas. bebas daripada test lesen komputer JPJ. hahahaha. pada mulanya akak yang uruskan hal lesen ni kata dia datang semalam, ya khamis. aku pun punyalah semangat waja bersiap-siapan awal bagi mengelakkan kelewatan. ate, nak dijadikan cerita, akak tu pun meng-cancelkan test semalam sebabnya dia kata kereta penuh. dah sarat, tak muat nak bagi aku dan sorang kawan aku pegi test. aigooo.



dah tu aku pun tercongok la kat bilik ni.hohoi. geram lah jugak kan. pastu akak tu kata buat hari ni, so harini pagi tadi memula kata 10.30 pergi. dah tu dlm pkul 8 lebih dia kata nak dtg pkul 9.30. aigooo. tiba-tiba rasa cuak sebab baca sikit-sikit aje kat dlm buku soalan JPJ tew.

nerves....

tak  tahu lah masa menjawab tadi tu macam mana debarnya. hahaha. kalah debar nak test Dr Alfian pulak. disebabkan test komputer tu test yang on the spot ko akan tahu ko akan lulus ke tak, itu membuatkan aku nerves. macam-macam dalam kepala hotak. macam mana kalau aku dapat 41/50? sia-sia aje tau. hukhuk. 

tapi , Alhamdulillah, aku lulus dengan tak berapa jayanya. 45/50 :| kawan aku dapat 46/50 padahal dia keluar lagi awal dari aku. hohoho. so, itu je lah cerita pada hari ini. 


P/S: petang ni nak belikan hadiah tuk kawan aku. tapi hujan pulak. macam mana ni ye? oh satu lagi, abang (ke adik) yang kerja kat myeg tu kata muke aku macam najwa. najwa? najwa apakah? najwa latif ke najwa yg senyum ke? hahaha. abaikan...

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

1 ulasan:

snf berkata...

tahniah tahniah ! najwa pun boleh juga muka da irass mungkin:-)