sila tengok dan click

Rabu, 20 Jun 2012

RM addicter

http://www.emocutez.com

assalamualaikum. minggu penghujung exam dah nie..hehuu. masa nilah aku rasa sangat serabut tapi masih tidak melakukan sebarang perkara-perkara drastik bagi melaksanakan tugasan-tugasan tertangguh aku tu. antaranya ialah: 

1) belom study IP
2)belom kemas bilik
3)belom study Undang-undang
4)belum packing barang
5)belom melaksanakan macam-macam tugas tambahan

huihh.banyakknya kerja tertangguh kan? woahhh kenapa aku suka bertangguh kerja ni? sebab yang pasti mmg aku malas. sebab kedua pasti ialah aku mula addict dgn Runnning Man yaww~ adoih..dalam banyak-banyak pemain kat situ, aku suka Jong Kook. hikhik. maybe ter-fall-in-love dekat body dia dan lagu 'Loveable' dia kot. hahaha :D

aku selalu lewat kan kalau bab-bab korea ni?bukan apa,mmg malas nak update,takut terlalu taksub(skang ni pun dah taksub) dengan dunia comel dorang tu~ rasa macam nak amek subjek korea la pas praktikal nanti. aigoo~  dorang punya intonasi bila bercakap tu manje gila,walaupun lelaki. lelaki pun cakap lenggok yang sama..dahla muka kiut (joong ki,yong hwa n jong kook je ye) kikikiki :P

aishhh cinca~ (tak tawu nak eja dgn betul) dan bila part jong kook beraksi,aku suka gila dengar perkataan "SPARTAA!!" disebut. dan juga renungan tajam (tak tajam pun) si jong kook pada kwang soo sambil ada sound effect bunyi harimau mendengus ! ntahlah,rasa comel sangat.. aigoo~

walaupun dia ganas,I love u ZiZi, eh Jong Kook ! mwuuaah! xmau ganas-ganas ye Jong Kook ! <3 




so, apa pendapat anda tentang entri ini?

3 ulasan:

nano berkata...

jinjja!

hehe welcome to RM community. nanti time kawad, rehat2 tu kita borak pasal RM saje~~ haha

suka kookie gak. suka haha. suka gwangsu, suka jaesuk, suka jihyo, suka RM~~~ kecuali sukjin =P

Unknown berkata...

same la kite..ngah tunggu episod 99 kuar...hikhikhik...pas tu seratus...aish..lambat tol ag nak tengok... x suke jongkok suke ngan haha....hihi

citah bukan mazid berkata...

nano: hahaha. aishh haah.nati kite borak sesame. ilang tensen kan..hahha.aku baru episod 20 je tgk.. :"(
hehe,haah,suk jin big nose~ kiki


misz:jongkook kasar,tp comel laa! haha=haroro ! kikiki :P