sila tengok dan click

Isnin, 3 September 2012

Merdeka tapi...

http://www.emocutez.com


Selamat Hari Merdeka untuk Malaysiaku yang ke 55 tahun. fui,lama dah tu kita merdeka kan? sejak budak junior masuk ni, macam-macam benda yang aku nampak@rasa.semalam kejadian yang memalukan diri melanda diri. hukhuk. jatuh longkang kot~ 

eh silap,silap.motor termasuk longkang kecik jee. hikhik. malunya. aku cerita sama dengan weyda ngan ai. ade ke patut ai tanya ada org snap gambar ke x. wuaaa janganlah ada yang snap. maluuu gilos. rasa tak macam senior la pulak kan.

pagi tadi pun berlaku lagi kejadian memalukan. macam biasa setiap pagi aku bersiap-siap nak pergi ke tempat kerja.kan aku pergi kerja kena pakai baju kurung/seantero dengannya sebab kerja kat government kan. fuuuuu. 

ada la pulak FU(fasilitator universiti) yang p tegur aku. "nak pergi mana?" weeyyyhh ingat aku junior ke dowhh? geram pulak rasanya urm. aku tak tahu la nak salahkan siapa. adakah muka aku yg susah org nak cam aku ni dah 3 tahun duduk kolej itu ataupun aku tak aktif kat kolej mahupun fb. hurm. 

bye. assalamualaikum 

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

4 ulasan:

nano berkata...

hahah citah kan awet muda. pu yang tegur kau tu kau kenal tak?

citah bukan mazid berkata...

hukhuk. nano..mestila kenal. budak lelaki.sem ni baru 2nd year.

aku pernah nampak dia join kem suksis(masa aku g kem BTN,tetiba dia dtg walau bukan suksis sbb umah dia dekat dgn kem tu)

pastu nak cover dia salah org,wat-wat senyum kambing pulak. hmmph! aku kena byk upload gambar sendiri kat fb kot,baru dorg kenal muka aku.

kihkih

Unknown berkata...

ahahha..cian tol citah..tu tndanya muda remaja lg!!!

citah bukan mazid berkata...

hukhuk. bukann..tu tandanye kite xdikenali... :(