sila tengok dan click

Rabu, 22 Januari 2014

percutian part 2

assalamualaikum.....

hari minggu yg lepas aku dan kawan kawan bercuti di Port Dickson selama 2hari 1 malam. tak macam 2 hari pun. hehe anyway banyak aktiviti yang kami lakukan bersama sama. kiranya memang jadual padat jugakla.haha tak dela padat sangat...

sesampainya di oh ye kami stay kat Eagle Ranch Resort, ni 1st aku dan kawan2 sampai sini. agak jauh dari pantai,tapi yg bestnya kat tmpat ni dia ada tempat nak buat aktiviti sendiri. contohnya ada horse riding, go kart, archery, swimming pool, dan macam macam lagi la. view kat sana pun boleh tahan cantik bertemakan cowboy bilik kitorg pun langsir lembu! comey sangaat. kami ber6 ambil bilik Band Wagon,ada 2 katil single serta tingkat atas tu boleh buat tempat letak barang n solat. masa tu charge yg dikenakan per night ialah rm270. tak rasa mahal sbb kami pergi ber6. so baru dlm rm45 sekepala. hehe


sesampai je di bilik,kami berehat seketika dan lepas tu menuju ke pantai untuk bermandi dan berbbq. hehe masa tu cuaca tak terik sangat,so kulit kitorg semua tak burn pon. hehe best sangat tau. sedapnya ayam bakar yg yan bawak. aku masih teringat ingat. nyum nyum. kitorg stay kat pantai dari pukul 3lebih sampai ke malam. best dan sedap teringat kerang bakar.duhhh sedapnya!! oh asyik ingat makan je aku ni. aku dan kawan ada naik banana boat. its my first time hokayyy.. hahaha. malam tu balik bilik mandi2 buat pulak maggi.pergh makan ramai2 mmg sedaaaap! heheheee.


keesukkannya kami pergi snap2 gambar then naik kuda yeyyy dan main go cart. tu pun 1st time cuba. hohho. penat la type pakai hp,anyway percutian kali ni nak celebrate kawan aku yg tk lama lagi nak kahwin. dan percutian ni merapatkan lagi hubungan sesama kawan aku yg la



P/S : gambar aku semua gemok!


so, apa pendapat anda tentang entri ini?

4 ulasan:

~KimiE~ berkata...

gmbr ko lompat tu sngt kelakar ok..
wajib save ni gmbr tuuu... hahahaha

citah bukan mazid berkata...

muahahaaaa. simpan tp crop aku jela. yg kwn2 aku jgn!!! entry terbaru msti ko ase tergelak besar.. haaaahaaa

~KimiE~ berkata...

mcm tngh wat gangnam style pon ada..
opp opp oppa citah style...

citah bukan mazid berkata...

hahaha kannn.. badan gemok susah nak lompt wehhh hahaha