sila tengok dan click

Jumaat, 17 Januari 2014

Percutian Part 1

Assalamualaikum......

hai, aku esuk insyaAllah akan pergi ke PD bersama 5 orang kawan yg kenal sejak dari zaman sekolah. sekurang kurangnya da kenal diorang lebih kurang 7 tahun. magadddd tuanya umur aku. tapi masih berperangai umur 20 je kan. tak sedar dah ada wrinkle di muka. hahaha. ok arini just nak share kat semua apa je barang yang aku bawak (toiletries n make up je) untuk percutian 2 hari 1 malam gitu.

yang kat bahagian toiletries aku bawak pencuci muka BE, shampoo Rejoice anti kelumumur, shower gel n conditioner dari Hotel masa pergi Four Point tahun lepas. (tah tah dh ekspaiyed, why bother hahaha). ok untuk barangan make up aku bawak BB cream Elianto, Miracle Bio Water, Rexona, losyen Johnson n Johnson, bedak talkum, bedak kompak dari Miyami, Wet tissue, Lipstick dari Avon, Lip Ice,celak pensel and Eye shadow tp aku guna sebagai highlight. ok tu aje.




PS:bila tengok macam ni baru lah nampak banyak rupanya barang peribadi aku. tu pun rasa nak beli je lagi. Astaghfirullah..


so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: