sila tengok dan click

Khamis, 16 Januari 2014

Peminat produk Bio Essence buat masa ni

Assalamualaikum....

sejak aku dah bekerja ni (Oh Tuhan, pejam celik pejam celik aku dah nak hampir 5 bulan bekerja!) aku mula obses dengan produk kecantikan kulit. permulaannya bila di ofis aku bila boring mula menghadap PC dan klik apa yang aku mahu. dari membukak twitter, membaca blog dari blogfemes dan membaca review produk kecantikan yang aku berkenan. aku rasa ramai dah punya tabiat macam aku especially pekerja la. masa student dulu aku jarang je tengok produk kecantikan. mungkin bila di rumah aku keboringan tak tau  nak hadap apa,so aku hadaplah muka aku sendiri.. errkk. aku teliti muka aku depan cermin, aku picit whitehead ke blackhead kat hidung aku rasa puas. hahahahaha. tiap tiap malam boleh kata tu lah rutin aku.

pastu kalau aku berminat sesuatu produk tu aku akan baca review. aku taip je kat Google contohnya "review pencuci muka Bio Essence Bird Nest" then keluar la segala jawapan yang ko ingin ketahui. hihihi..best sangat baca review dorang, siap ada tunjuk muka sebelum dan selepas lagi. i loikeee!!! ok panjangnya bebel. aku cuma nak bagitau yang wat masa sekarang ni aku telah jatuh hati pada produk Bio Essence (BE) jelah aku panggil.  BE ni produk dari singapore, harganya biasa biasa kiranya mampu milik la (utk pencuci muka je mampu milik),dan aku sangat suka pada pencuci muka dia.so tak payah explain macam mana best nya pencuci muka BE ni sbb aku da pernah buat review so just click older post je okey! kali ni aku nak tnjuk produk yang aku ada yang berjenama BE ini. actually sepatutnya aku ada 2 jenis produk je daripada BE ni, tapi akibat betapa batak dan rakusnya aku,aku telah membeli Bio Essence Miracle Bio Water yg ada set free gift (pantang ada offer!) so aku upload je la k gamba kat sini. yg Miracle Bio Water ni tuk segarkan muka,rmbut dan kulit. aku kalau ngantuk kat opis,aku spray je. ada banyak fungsi,kalau kita panas setelah keluar di waktu yg terik pun boleh spray kat muka. hehe. okay yg Deep Exfoliating Gel ni aku dapat free gift sbb beli Bio Water tu. fungsi dia tuk buang kulit mati dari muka. so just picit gel tu letak kat muka then ratakan sampai keluar kulit mati tu in circular motion tau. kesannya sungguh best! mmg best sbb aku pernah pakai jenama Alaisyah, tapi xbest sangat pun. lastly aku ada Tri action Aqua Boost pencuci muka dan Sleeping Mask. dua dua dapat free gift sbb beli Miracle Bio Water tu jugak. haa berbaloi kan. Pencuci aku lom pernah pakai, tpi yang sleeping mask tu aku pakai sblum tido. erm biasa je rasanya. rasa macam ada sesuatu di muka tapi xdelah mcam pkai mask yg kertas tu..hehehehe ok dah penat menaip pakai hp kecik ni.




ps:aku berblog menerusi hp,hp aku tak canggih so tak boleh letak caption bawah gambar.


so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: