sila tengok dan click

Ahad, 6 April 2014

Misi: Seminggu nak pakai Safi Rania Gold; Krim Kontur Mata

Assalamualaikum... 

apa habaq.. kali ni aku nak buat misi untuk memakai krim kontur mata dari produk Safi Rania sebab aku mempunyai masalah mata yg sembap, eyebag dan dah ada garis halus. 

aku setiap pagi sangat gemar berselfie. so bila dah selfi dan tngok balik gambar sendiri, mak aih bawah mata tu... 

        bawah mata tu tskkk. btw lipcream tu brand nyx Athens

       pun masih nampak macam tak cukup tidur jaga anak. padahal kawen pun belum.

         adoi malu pulak tempek gambar sendiri banyak banyak tskkk

so dengan itu aku pun bertekad untuk mengurangkan lingkaran bawah mata tu dengan membeli produk penjagaan mata. mula-mula macam nak beli serum Jobanic tu, tapi memandangkan bajet aku tak semewah itu, makanya aku pun decide untuk membeli produk safi rania(sebenarnya dah lama teringin pakai produk safi rania tu tapi masalahnya pencuci Bio Essence aku banyak lagi) hehehe. 

     ni gambar tanpa makeup, filter. see nampak kan mata tu. tang kulit sila abaikan. zzz


    ni gambar bila aku dah letak krim kontur mata tersebut.. kita tunggu seminggu lagi yea.. hehehe.. nantikan minggu depan punya review ye.. hehe

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: