sila tengok dan click

Khamis, 5 Februari 2015

Pertama Kali dalam flight selama 6 jam

masa aku menulis ni pada pukul 11.20 pagi,6 hb februari 2015 dan berada pada ketinggian beribu-ribu kaki dari bumi. aku terjaga dari tidur buat kali ke berapa entah. mata mengantuk,otak penat tapi masih susah nak lelap.dapat tidur2 ayam je sejak pukul 8pagi tadi.

no flight D5 704 dan aku di seat 47H.penerbangan ke Airport Incheon, Seoul,South Korea. ye,pertama kali aku naik flight selama 6jam.satu jangka masa yang lama.aku bajet aku boleh terus tidir sepanjang perjalanan,tapi tekaan aku salah.huh.malam tadi dahlah tidur lebih kurang 3jam shj.naik pening kepala ni. 

sekarang ni dalam flight lampu dah tutup.agak selesa nak tidur berbanding tadi yang terang sebab lampu dibukak.


ok lah.babai aku nak cuba sambung tidur.cerita aku bersambung pada entry lain....

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: