sila tengok dan click

Isnin, 28 Jun 2010

is it true??

ehh..perkabaran yang baru jer aku baca kat fb td mang wat aku geram laah..
betul ke aku dipindahkan ke blok Tuah?adoi, x puas hatinye laah!!


ok, let me tell the truth.
aku memang sejak masuk kolej Tun Perak memang telah ditempatkan dekat blok Lekir.
memang da 1tahun aka 2sem aku menetap kat situ.ye, blok Lekir tuh!

unfortunately, td baru je baca kat profile, yang aku dah bertukar blok.aku dipindahkan ke blok Tuah.
apa kes ni??

aku bukannye x suka blok Tuah ke, anti-Tuah ker, tp, kan ke susah nanti kerja2 aku nak pindah barang dari blok Lekir ke blok Tuah?

adoooi!!
dahlah dulu aku stay kat tingkat teratas, then now nak kena berulang-alik tgkat 4 tuh untuk amek barang kat stor?

WHAT THE FISH!!

berpeloh-peloh ar nak angkot!

alaa...harap2 x betul laah...

=(

fido, betul ke kabar yang kau beritakan nie?huhu.
so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: