sila tengok dan click

Isnin, 9 Ogos 2010

saya mengucapkan

rasa cam x caye lak esuk kite semua umat Islam nak sambut ramadhan. rasa mcm semalam baru je aku beraya bersama-sama kwn2 ku kat sijangkang sana.huhu.

betapa cepatnya masa berputar, bagaikan sekelip mata shj kenangan2 yang telah aku lalui.tanpa aku sedar, umur aku pon dah semakin meningkat, walaupon berat still x naik2 gak(cewahh!!)haha!

sepanjang tahun2 aku di universiti, memang mcm2 dah aku lalui.
g jalan2 dgn en skeleten, men boling dgn kwn2, dapat roomate baru, jadi ajk publisiti, dan mcm2 ag lah!

pengalaman2 camtu memang mematangkan aku,ye, memang pon!dan aku sukakannya!

aish, ayat2 aku ni mcm aku nak sambut tahun baru le plak kan?kihkihkih..
xpelah, nak masuk bulan baru ni.

bulan puasa mengajar kita, umatIslam untuk bersabar dari bermacam-macam musibah.
bukan sahaja menahan lapar dan dahaga, sifat amarah pon perlu kita elakkan.

bulan puasa adalah bulan yang penuh rahmat dan pahala.jadi, kita semua perlula mengejar amaln2 kebaikan, bukan kejahatan tau!
:p

bulan puasa ni aku nak lihat sejauh mana tahap kesabaran aku.hehe.
mesti banyak dugaanlah.pasti punya!


in a nut shell, selamat berpuasa semua dan selamat beramal!






with honour and grateful,
siti masitah
so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: