sila tengok dan click

Selasa, 11 Oktober 2011

gadis semasa

http://www.emocutez.com

assalamualaikum. fuhh terasa ringan bebenar bila dah lepas dua test. tapi test tu memang susah lah. itulah citah, kau tak mahu study awal-awal. tgk skang pun tak nak study . rilex ar test jumaat kott. wakaka! 

bukan nak cite pasal test sebab test macam tak boleh nak jawab aje tapi nak cite pasal air. sejak - menjak ni kerap sangat bekalan air di ktp habis. punca nya pun tak tahu la aku nak meng-agak. agaknya kolej aku ni dah oldskul sangat kot, sampai ada yang cakap dah nak roboh. haha. lawak-lawak.

mungkin jugak kolej aku ni dari segi geografinya berada di kawasan yang tinggi, bukit giteww. ha tu lah, buat lagi bangunan kat tempat tinggi. okay lah tu, baru high class ye dak? ish sukahati aku aje main tuduh-tuduh. haha. ^^ ohh mungkin jugak disebabkan UPM asyik sibuk nak bayar pembiayaan renovate yang sedang dijalankan kat area dewan besar sempena konvo sampai terlupa nak renovate toilet kat kolej aku kot? 

aouhh. apa yang aku harapkan mintak-mintak kes tak ada air ni tak berulang lagi setiap minggu. janganlah sampai dah jadi terbiasa pulak setiap minggu tak ada air kat ktp. memang memalukan aje. hurmm..





P/S: sudah-sudahlah. stop blaming others. kau tu CITAH masuk u, belajar tapi belum bayar yuran lagi. macam mana upm nak bayar bil air? #aduuh!



so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: