sila tengok dan click

Sabtu, 25 Februari 2012

re-active blog !

http://www.emocutez.com

assalamualaikum. :) heeee. dah lama la tak tulis blog kan aku ni. mulai hari ini aku nak meghajinkan diri untuk berblog semula walaupun ntah ape-ape je lah entry aku nak letak. heeee. sekarang ni aku dah tak macam dulu. hem kalau ada jodoh, ada lah. kalau tak ada, nak buat mcm mana. tapi kalau aku dah mula rasa jodoh tu mcm tak panjang, aku akan mengorak langkah! hahahaha. anyway, im okay. :) 

ohh!!! okay mai sini aku nak tunjuk sorang Vlogger yang awesome bebeyh! cute jugak, tp dah ada makwe rasanya. apa-apa pun, jomm bagi telinga anda dgr suara dan lagu yang fresh! siryes sedap. 


siryes sedap dowh. anddddd lirik mmg berkaitan


1st time dgr lagu ni. padahal dia buat cover je. belum dgr dari penyayi ori


p/s:kadang-kadang syahdu la jugak emosi aku. 

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: