sila tengok dan click

Khamis, 7 Mac 2013

Ganster Celop + BB1M

http://www.emocutez.com

Assalamualaikum. hai. minggu ni dah minggu ke 3 bukak semester. haihh cepat sangat masa berlalu. me is soo takut dengan FYP nih. insyaAllah nama projek akhir tahunku bersama ain (hihiii hai ain!) Online Hadith Authentication Application. ianya menggunakan Android sebagai platform. adeh adeh sudahlah explain introduction FYP pule. huk huk. 


hari Jumaat yang lepas (maybe,tak ingat sangat dah) aku pergi tengok cerita Gangster Celop. wohooo tengok filem meleis tau. hehehe. aku tengok pun sebab ada Hanis Zalikha, hiii im your fans! hehehe! memula tu nak tengok cerita lain, tapi lewat sangat,aku pun tengoklah Gangster Celop ni. ehehe memang kelakar kot.. lepas tengok filem ni baru lah nak tersyiokk kat Kamal Adli sebab dia lawak bak hang na! hehehe


arghhh malasnya nak tulis sinopsis, korang google je la eh..cerita ni memang lawak. aku kagum dengan Ahmad Idham, jalan cerita yang bolehlah best + lain dari lain (tuk filem meleis) hehehehe. 


setiap scene memang kelakar. :") 


artis free-hair yg paling i loike!


nuff said about filem. kali ni nak bagitau apa yang aku buat pada BB1M iaitu baucher buku free sebanyak rm 250. hehuuuuu. for the first rm 50, aku beli stationary. pergh bayangkan beli barang rm 50? tapi bila tengok2 balik, xdelah banyak mana pun..


heheh. nilah aku belanjakan rm50.antaranya ialah pen basah, fail-fail yang sesuai diguna tuk interview, envelope tuk resume (for future use), payung, kertas2 dan juga beg pakaian.
:")


---------- Sepanjang Pesta Buku UPM ----------


beli power bank. hik hik rm 150 (memang mahal,tapi sebab free kan,beli jelah)
dapat free gift earphone hahaha

ini untuk kegunaan FYP dan kegunaan peribadi. 
:")


p/s: kalaulah ada lagi rm100 baucher, nak je aku beli Quran Rainbow (edisi wanita) kat pesta buku yang sedang berlangsung di Dewan Besar UPM sampai esuk(Jumaat ni)



apa yang anda beli guna BB1M anda? aku nak tahu juge 


so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: