sila tengok dan click

Rabu, 23 Oktober 2013

Berbelanja+ Pre-Konvo

Assalamualaikum..nampaknya hari untuk menyambut penghabisan belajar di UPM semakin hampir. (Hari Konvo lah) untuk pengetahuan, aku akan berkonvo pada hari Selasa depan, ya lagi 7 hari sahaja lagi. Countdown hujung bulan ada banyak benda yang menanti sebenarnya. Antaranya:


  • Convocation Day
  • Powerbank Hello Kitty dr Jepun
  • Beberapa helai baju cantik-cantik dari Mira Kawaii Shop
  • Selendang dari Cozyra

nampak? banyak bukannnn..sejak dah bekerja ni, membuak-buak nafsu keinginan aku nak beli itu ini. Dengan menanam hajat hanya untuk spending over over ni hanya untuk bulan 10 ni aje demi feeling feeling memanjakan diri. hahahaha. semoga bulan depan dah tak ada lah nak overspending ni. aku nak menabung pastu nak beli rumah cepat-cepat! ahad yang lepas aku dan kawan-kawan telahpun mengambil jubah untuk konvokesyen minggu depan. kitorang siap hire photographer (amatur laaa) lagi tau. hehehe tak sabar nak tggu gambar tu nanti. theheheee. 


masa ambik jubah tu ada jugak ambik gambar dgn kawan-kawan kolej. nah letak kat sini jer lah


sabtu datang kawan punya #Eday 


dah bertunang dah ai nie. tahniahhhh


di panas yang terik... 


walaupun panas,gambar kami clear.. 


 annoyingnya muka aku...waa nano da berjilbab. bagusnya..


 pre-konvo..


aku suka gambar nie.walaupun mata macam juling kalau perati betul-betul


k ni gambar kat bilik tv Lekir. hehehe i <3 LEKIR. cantik blok lekir aww


cantik-cantik kawan aku walaupun berpanasan..

silau..but i like it~ 
hehehe

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

3 ulasan:

Unknown berkata...

xpe..konvo punye pasal...abiskan duit sikit pun xpe..kenangan tu

nano berkata...

aku tergelak2 tangkapkan gambar korang baring menghadap matahari tu. haha. kesian tapi kelakar.

citah bukan mazid berkata...

heheheee..mata juling oii nanooo..hahahahaa..

yerlah..memang salah satu kenangan yg terindah jugaklah sempena konvo nie.hehehehe