sila tengok dan click

Sabtu, 9 November 2013

ending blog ini menyedihkan hatiku :(

Assalamualaikum salam hujung minggu gugurls sekalian..apa khabar orang kampung? lama sudah tak berjumpa. ecewwah sambil nyanyi lagu Sudirman tau. ^^ dah hampir dua minggu aku tak berblog, keinginan tu ada, tp aku kan jenis yg suka buat kerja tertangguh-tangguh. macam la penat sangat (tangan di dada, mata ke atas)

okay-okay nak cerita apa dulu ehh? okay la cerita pasal gambar pre-konvo. alaaaa ape ni pre-konvo lagie.. heyyyy biarlah sebab yang kali ni dgn kawan yg lain pulok. memang kitorang dah hire seorang mamat nie, kawan kepada adik Ain. dia merupakan seorang amatur dlm bidang photography ni. so mmg tak la expect gamba super duper cantik mcm Amalina Tuna ( junior sekolah aku ni (xkenal pon,kawan yg habaq)) ke, Annas Easkey ker kan..hahaha, janji ada lah tukang gambar ambilkan gambar kami berlima..pon dah cukup..


appointmentnya bermula lepas zuhur la, so lepas solat,makan,kami pun bergerak ke destinasi pertama. iaitu depan Dewan Besar. kat situ scene memang cantik, tapi kalau photographer ambik x cantik, xcantik la kan..lulz.hehehe. aku tengok balik gamba-gamba tu banyak buat aku tergelak-gelak la.hehehe bila tgk gamba tu,teringat scene-nya. hahaha suka la sangat3! aku letakla beberapa gamba kat blog ni. hehehe


lokasi pertama kami, jyeahhh. pika je yang berani naik.
pastu payah nak turun.kekeke



cehh citahh suke la tu org point kat dia. cehcehhhh (OO)



lokasi kedua, kat pokok Lagenda Budak Setan


ni masa ada budak-budak kat belakang ni, aishhh kacau je kkk



rupa-rupanya students tu dak blok Ain


ni masa aku dah halau diorang. ceceh xhalau, tapi ckp
"kejap ea dik,kitorg nak amik gambar sat"

ni masa amik gambar kat Pullman. aku dah nak balik time ni, da nak dekat kul 7,nak balik towang-towang tatottt hehehe


sukalah gambar ni sebab dia shoot dekat, barula jelas okekkkkk. hehehe 


GENG NI AKU GELARKAN SEBAGAI TEAM TERIMA DIRI MASITAH SEADANYA.
LOVE YOU GUYSSSS. AKU RASA KORANG LA PALING NAMPAK APA KELEMAHAN AKU DAN MEMANG TAHU APA JE TAHAP AKU MASA BELAJAR. HUAAAAA MANA LAGI NAK JUMPA KAWAN SEPERTI INIIIIIIIIII. #nanges #lovelovelove #xoxo



so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: