sila tengok dan click

Rabu, 12 Februari 2014

Teman Rapat Kahwin

Assalamualaikum.. apa habaq? 


Beberapa hari yang lepas one of my school mate sudah pun berkahwin bersama suaminya yang dia kenal masa zaman study nya. ok ini kali ke dua hati rasa macam terobek pabila melihat kawan yg rapat sudah pun selamat bernikah. sebelum ni, Aznyda bernikah, pun aku rasakan exactly the same feeling. aku tahu, bukannya jeles, tapi maybe ke arah sebak dan sedih. lepas ni dorang akan berkepit dengan suami aje.. 


biasalah kan, nama pun berkahwin, memang dah jadi tanggungjawab lah untuk melayan suami dan macam macam lagii. dah tau dah, lepas ni akan kuranglah bermain wassap, keluar beramai-ramai mahupun ke kenduri kahwin kawan yang lain dengan sang suami je. (aik macam jeles ja) hehehe. tak apelah, aku yang masih belum berumah tangga ni sila hargai masa yang ada, nanti kalau suatu hari nanti dah kahwin(InsyaAllah!) memang tak de dah masa berpoya poya nih. Adoi membebel pulak ni dah kenapa, jom tgk gamba. aku dan beberapa org kawan lain menjadi bridesmaid, this is my 1st time okay! hehe sgt lah best hehe

                   cantiknya kawan saya


                         Selfie. sila muntah
                         
                 Sayu perasaan masa ni

            parts of bridesmaid. tak tahulah aku pergi mana masa ni

          Cover album kumpulan nasyid trending tahun ini

                  pakai fish eye you! 

                   no filter. cewahhh

                  reramai minum coolblog 
             masa majlis resepi. guna gopro der. ko ada? maaf riak. aku pun xde gopro


        suka sangat tengok makeup wedah masa nikah.. cantik ! 



p/s: tahniah wedah.. mmg rasa tak percaya je ko dah pun berkahwin..dah kenal sejak sekolah menengah, huhu apa apapun aku doakan yang terbaik tuk ko dan ucop.. semoga jodoh hingga akhir hayat.. Aamiiin 

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

2 ulasan:

PetakBunga berkata...

sporting nya member2.

citah bukan mazid berkata...

kan.. hehe alhamdulillah dpt kengkawan gini :)