sila tengok dan click

Selasa, 12 Ogos 2014

Bila Abel Dapat Suami

salam..wey macam ganas pulak kan tajuk post entry kali ni? wahahaha.. aku suka sangat 9/8 yang lepas..eh kan aku da cakap haritu tak sabar nak datang kenduri Abel kan? hahahaha sebab masa tu la baru dapat jumpa kawan-kawan sekolah eh kawan kelas semuanya! yup 7 orang je yang aku selalu contact and selalu jumpa.eh apa ayat aku ni..tapi aku sangat suka sebab dapat amik gambar banyak-banyak..heheh! bajet cun je semua kan suka amik gambar..sejak weda dah ada suami ni,bila kitorg 7jumpa lagi senang la nak bergambar..laki dia dah ada..hehe jadi photoghrapher rasmi geng gugurls..keh keh..


hari jumaat malam sabtu Abel ada jemput datang ke rumahnya sebab ada makan makan sikit..tak tahu la pulak ada doa selamat..so kami yang sampai tu stay kat luar sekejap sebab masa sampai tu org lelaki tengh baca doa selamat.jom tengok gambar gambar.. 




 ni masa kat luar rumah abel..perut da kriukkk sebab dah lapo. makanan kat rumah dia sedap gilos! cikgu norliah yg masakkan

         masa ni Ai tak dapat datang sebab sibuk siapkan preparation rumah terbuka esuk harinya..
 

        hari Sabtu 9/8/2014 hari abel nikah

     sebelum aku balik,(sebab abg aku ade buat kenduri aqiqah) kami yg berenam ni apa lagi posing la dulu..lagipun abel masa ni tengah nak makeup..cantik pulak warna teal green(from poplook) pastu pakai shawl warna beige/nude. tak sangka pandai gak kawan2 aku match dua warna ni..nampak elegan dan rare la jugak.heheh btw aku suka sangat gambar ni! 


      candy/sweet table..macaron blom letak sebab pagi lagi..aku tak bagi letak awal awal.. heheh pastu lupa pulak nak suh org snap gamba macaron..sobsss

     feeling feeling muda lagi..ahahahhh 

 so ni lah abel..cantik je mak su dia makeupkan..pandai je dah tak payah susah nak cari mak andam..sweet sangat haihhh 

      perantin dan suami perantin..hehehe 






              2 done, 5 more to go!! 

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: