sila tengok dan click

Rabu, 27 Ogos 2014

Happy Anniversary Skuad 5!

Assalamualaikum...


zaman u dah setahun berlepas.pejam celik pejam celik je dah setahun.ni kalau ada anak dah tumbuh gigi n pandai berjalan sikit-sikit dah. :) aku pun dah nak hampir setahun bekerja.Alhamdulillah Alhamdulillah dengan segala nikmat yg Allah kurniakan.betul-betul bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang ni.punya ibu bapa yang penyayang,kekasih yg setia dan sahabat-sahabat yang terbaik. bulan 6 yg lepas genaplah 5 tahun penubuhan(tak tahu nak ckp apa) Suksis skuad 5 kat UPM..


Skuad 5 (perempuan) semua cantik2 sekarang ni.dulu masa time suksis semua hitaaammmm.sekarang semua cun melecun kebabom woi..Skuad 5 ni perangai diorg lain sikit berbanding skuad2 lain..selalu bagi Tuan Lan sakit hati tapi kami banyak berjasa jugak dgn Kor Suksis UPM..pastu paling banyak kes dgn org opis.haihh haihh..dan aku rasa skuad paling huntung sebab tamat tauliah dekat sarawak..aku naik flight first time kott masa tu. ahahaha..



dua minggu yang lepas aku dan beberapa jemah(gelaran kawan2 suksis skuad 5) buatlah mini reunion kat UPM..buat potluck lah sempena menyambut Syawal..hehehe..serious dah setahun tak jumpa diorang semua..aku mcm tak caye pun ada sbb masing-masing bz sokmo..dapatlah jumpa beberapa jemah..pun dah meriah sangat..kalau semua ada tak terkata aku betapa meriahnya bila jemah berkumpul.next time buat lagi ehhh. ade beberapa gambar sebagai kenang-kenangan tuk kami semua. 


    masa ni baru jumpa..dalam pukul 12 gitu la,baru ada 5 orang.. aku,nano,effa,lin n idaa..kat dpan opis suksis..opis kunci :(


       ok nok pikah baru sampai.first,let me take a selfie.tapi ni wefie hehe

        ok dah sampai ke Bukit Ekspo..ni kawan bestfriend..ain je tak dapat jumpa :(


      menu-menu masa potluck..omg sedapnya semua..aku bawak nugget n sosej..setiap orang bawak makanan masing2..


          selfie lepas makan 1st round..walaupun panas kami menten cun

       ni semua sibuk nak tiru gaya nano buat tu. 


    bulatan gembira. ehh perasan tak azlia baru sampai..hehehe dia ada iview sebelum tu


         OOTD kejap.


      suka angat gambar ni..macam aku sangat happy Xde masalah langsung. ;)


      ni gambar kat IG (instagram.com/citah_mazid)


        ohh time ni arina dah sampai..act ayu pun ada tapi dia dah balik sebab nak g open house.ni kat dataran depan opis suksis..


           rinduuu tempat ini


        keluarlah gambar gedik ni.hahahah

          ok part ni aku paling tak boleh belah.tak berapa ikhlas buat sbb macam zzzz kan..hahahahah. malu pulaknya..



ok thats all for today...nanti nak review pasal lipstick NYX dengan MN Longlasting. Nantikan!! 



-p/s:next year buat lagi eh kawan-kawan :p



so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: