sila tengok dan click

Selasa, 6 Oktober 2009

CATATAN HARI INI

gud erm..ah aku pon xtau nak wish pe kat korg pkul 2am camni..
wah..td sudah berlalu ari selaseku..
cam byk perkare yg happens but xnak cite ah cuz aku mls nak tep..
hehe..
dga kate 7hb da stat pmr..
wau!
teringat kenangan lame...sungguh mengusik jiwa si penulis...
haha..
gud LUCK yup tok u guys yg amek pmr this year!!
hope everythng will goin gud just like u want..
erm..
ngantuknye...tp perut nga sakit neh..
aku ase pasal arini aku mkn mcm2 lah..
pagi mkn biskut+air kosong
tghri mkn nasi ngan ayam masak pedas pe tah (aku mkn byk cili,cedap!!)
petang mkn bihun goreng mamak tanpe sayur dan pedas(pedas again!!)
mlm makan tomyam cendawan...
yuhu..
x masuk air lak..mcm2 air aku minum arini...
cian perot aku ni..
eh..aku da merepek lah..
means nak ne g tito..
my dear,jom tido??
gud LUCK gak 4 ur test tomorrow..
i know u can do it budk JPA!!
MMWWUUAAHH!
so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: