sila tengok dan click

Sabtu, 31 Oktober 2009

keluar ag...

GOSH.....
aku kuar ag wei..

aduh...

mule2 dlm ati ase cam wah..
beh ar my money...
die fly to d sky wif own wings...
haha..
but bile think back,its fun becuz
kitorng kuar not only5,6,7,but 10++ okay...
antare eskot2nye adelah:
1.en zainal (jurulatih kitorng tuh,beliau cam ayah kitorng la kan..)
2.bidan (die plak mcm anak sulung kpd en zainal pasal cm ade rupe la jugak..har3..)
3.effa (die pon mcm anak 2nd en zainal..har3...jgn mara ha)
4.aku lah..(no komen pasal blog sendirik!)
5.ikin (pagi td sek berjmper ngan bekas jer...haha..)
6.pika (kakak yg tere men bowlin!mang style ah dier!btul!)
7.cen a.k.a mohsin (die ni aku xtaw nk dscribe per,tp hp same ngan aku!)
8.eza (si ccekgu math kitorng ni ha..har3...suke sgt karok..mang feel abeh ar die)
9.yap & fido (dorng ni men same2 tem bowling jer...yap tere gak men,fido pon ape kurngnyer)
10.irfan a.k.a. dak klate (erm..si ckgu moral berambut tegak...haha..)
11.petai (dak yg makin lame makin tere men bowling!few!)
12.sagat (geng yg plng ktorng x sangke nak join kitorng ah..haha..malu2 die ngan pka)


antare tetamu yg dtg ialah mek su ngan die pnye bf...
cute sgt3!!SERIUS!


pas men bwling 2 gem(lame kott),kitorng melantak lu...
lapa seh..haha


haha..

tem mlntak,ujan lak...
sabo jola pasal kitorng mkn kat area luar...


dah tu karoke..
mule2 aku cam xnla kan...
tp da lme2
adeimak..
BEZ koet...
haha...
lyn ah...
ckit je pon tapi...
penat ar tep!
k,pastu kitorng lik nek taxi...



chow!!!!




---end---
so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: