sila tengok dan click

Ahad, 11 Oktober 2009

Sawang LAbah-labah

skng leptop aku tga d format oleh sape tah..
aku pn x konal sgt...
dgan kate len leptop aku sedang d rawat..
aku RINDUKANNYE...
cepat2la kaw sembuh yer..
aku xberdaye ar bile kau xde..
asek tidow je mengenang kesedihan..
huhu...
MISS someone gak...
ase cam da lm jer kite xketemu....
do u miss me x??
haha..
xpe2..
kite jmpe ea SABTU nie..
katenye...
INSYAALLAH kite jmpe..
Kite merancang...
TUHAN yg menentukan...
LOVE u my love..
TIADA perkare yg ku lakukan tanpa melupakanmu..(betul ke ayat ni?)
walau sekalipon..
dgan KAU la aku gembire,
dgn KAU juge la aku bersedey..
ape yg kite rase kite kongsi bersame...
smpai bile2 yer?
sampai biler2..
LOVE u so much..
AKU lagi x berdaye bile KAU tiade..
---END---

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: