sila tengok dan click

Rabu, 20 Januari 2010

banyak citer

OMG!upenye sebab ni lah due tige hari ni aku beremosi.aku ase nak marah.aku asek nanges,mate pon berbengkak.haha.aku da kenal pasti nape.hahaha.adoi!my stomach is in pain!!aduh!

semenjak aku da stat sem 27hb12tahun2009 haritu,banyak sgt berlaku kejadian.tapi idup aku bertambah busy,thats why lah aku x sempat nak bloging2 neh.plus,aku pnye leptop membuat hal dan meminte,merayu2 kat aku tuk di format.nanti ye sayang,aku tgah kering ni.

skang setiap hari rabu aku da kene pakai unform lau g ke class.ase malu dan rimas.dulu,mase sem lepas,mase x dapat ag uniform,aku ase excited sgt nak pakai.haha.skang dah ase lain.hm,mane2 tempat pon kan,mesti ade je masalah senior junior kan?lau dah name perempuan,memang perkara ni x lepas lah dari kehidupan mereka.

aku pon x tau nape perempuan begitu mementingkan sgt isu ni,padahal kaum lelaki aku tgk kat mane2 pon xpenahnye nak kesah.dorng sr dan jr hidup bahagia je dlm 1 hostel@kolej.lau perempuan,tiap kali meeting je nak ckp pasal bende ni.dorng x muak ker ah??eh,korng x muak ea??aku dah muak giler lah.

sampai dah bosan.lantak kau lah perempuan!hari jumaat ni bermulalah saat kehidupan asrama bagi budak jr perempuan blok LEKIR,KTP.kepade siape2 sr yg x puas hati kat budak jr,anda bolehlah ye sound direct pnye depan jr tersebut.luahkan ape yg ko x puas hati kat budak tuh.oh,tidak.aku pon bakal lah tuh yg menjadi penerima air liur para senior(dorng tgah nak sound,mesti ade tempias sikit2 kan)hahaha...

lau ade lah senior KTP yg terbace ni,im sorry.its just only for jokes..not more than that.KAH3..
malas lah nak citer panjang2.susah nak taip.


p/s:x saba nak tggu malam jumaat.aku akan di attack mungkin!

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: