sila tengok dan click

Sabtu, 23 Januari 2010

keluar

Selamat pagi semua readers.SIGH…(-___-).aku tersanagt letih untuk dua hari nih.iaitu jumaat dan sabtu.nak tau pasal aper?sebab semalam,jumaat lah kan aku telah mengkeluarkan diri ke TS untuk berjumpa mamat sekor nih yg paling aku saying lah.haha.en skeleten lah yang aku maksudkan nie.lau kuar ngan si skeleten tuh,mestilah besh.balik pun ase malas je.haha!ugh..aku tgah menaip dgn letihnye nie.tapi aku nak jugak citer ngan korng2.ha,kitorng tgk wayang tau!citer TOOTH FAIRY.hehe!citer tuh mmg klakar giler.mang berbaloi lah sape yg g tgk citer tuh!seriously BESH!thumbs up!

Erm…arini kan ari sabtu.setiap hari sabtu,aktiviti aku di siang hari tersangtlah pack.sempat rehat cikit2 jer.pasal aku ade koko dari 7am-7pm.melampau yer?tapi aku da bese.mmg tiap minggu rutin aku camtuh jelah kalau dekat kolej nie.memang x delah aku nak bukak buku pada hari sabtu.letih dol.skang ni aku da xde idea lak nak bercerite kat korg.banyak jer nie input dalam pale otak,tp aku ase mls nak taip.

Ngeh3.erm,aku mengucapkan ribuan TERIMA KASIH wat en skeletenku kerana telah membelanje aku sepenuhnyer mase kitorg dating semalam.belanje pegi tempat tettt, g tgk movie ngan makan.haha.ok lah tuh.hehe.adoi,dah rindu balik kat kau sebab aku x dpt nak call or msj kau en skeleten.bil x bayar lah pulak.

Oklah aku nak end kan karangan nie.in conclusion,I LOVE U en SKELETEN!


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: