sila tengok dan click

Jumaat, 1 Januari 2010

menyesal :(

hmm.macam mane nak stat ni.aku mmg x tahu macammane nak mulekan penulisan aku sebab aku xprepare pape.erm.semalam skali ag tahap kesabaranku di uji dan ahirnye aku kalah.aku mmg cepat marah.sgt cepat lah aku rase.sian sape2 yg kenal aku.

aku jugak susah nak memahami org lain.buninye cam xbesh jek aku ni.haha.xdelah,adelah sesetengah perkare yg aku btul2 benci dan x ske nak paham.aku pon manusia jugak kan?ade kelemahan dan kelebihan.

dan bile tgah aku marah,aku dpt lah asekan setan2 di sekeliling mengapi2kan aku.mmg rase nak hempuk je kepale org yg wat aku bengan tem tuh.pastuh tumbuk2 die sampai lembik.then biarkan.huhu.napelah aku camnie???

tp aku cepat marah,cepat reda.pas dah biarkan,aku akan jage die balik.aku akan rawat die balik x sampai pon setengah jam aku membelasah die.(aku x penah wat perkare ganas2 nie,ni hanya andaian ataupun aku ibaratkan aje)

mmg aku camtuh.memang.

aku menyesal harrini.td bace msj kat hp
"**** excident.kaki kanan die cedera.doakan die selamat.."

huhu..walaupn kaki die je,aku ase cam pe je tah.x leh nak describe.kalaulah aku x marah2 semalam,xlah ase camnie.kalaulah aku tepon,cakap hati2 bwk kete ke moto,mgkin x camni.kalaulah aku dpt tau perkara ni nak jadi,aku x kasi die balik.

hm..tah.aku pon da xtau nak watpe skang.nak tepon die,aku xnak mengganggu die dan family.lau xtalipon,aku langsung xtau keadaan die skang.aku xtahu wey.cume aku boleh doakan die skang dlm keadaan yg bek dan xteruk lah.amiiin.

(TT_TT)
salah aku ker...
so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: