sila tengok dan click

Selasa, 3 Mei 2011

akanku tukarkan ke-emosi-an dan ke-sentap-an aku kepada SARKASTIK!

http://www.emocutez.com

salam semua.. hape kahbar u olls ? mata dah mengantuk, badan dah letih tapi otak ni asyik menyuruh-nyuruh je menaip dalam blog sesuka-hati-aku-lah apa-aku-nak taip-kau-jangan-nak-terasa pulak. okaayy aku bersikap sarcastik yang agak kejam di situ. opss ! im sorry ! aku lapa, aku nak makan megi, tapi aku tak ada bekas nak buat megi. ughh betapa kejamnya awak, bekas makanan sebab awak dah menghilangkan diri. ughh~


oh man, what the fuuu aku merepek meriban di tgah malam nie. nothing ! aku boleh aje cakap pedas-pedas-macam-kari-letup-maggi, tapi aku nak kena menjaga hati semua orang. ye, aku pernah menaip entry-entry yang agak pedas, tapi aku sedar, tak ada gunanya kite cakap benda pedas-pedas, walaupun kau dapat kepuasan yang sementara, tapi orang lain akan ingat sampai bila-bila tau. aku nyesal sangat sebab aku ada cakap yang pedas-pedas dekat kawan-kawan aku, tolong MAAFKAN AKU. insyaAllah aku akan improve perangai SENTAP aku ni dekat korang.


kepada yang pernah terasa sebelum-sebelum hari ini, aku mintak maaf sangat-sangat. aku nyesal dengan kelancangan tangan aku menaip yang bukan-bukan kat sini. kepuasan tu sementara je, tapi yang kena tu mesti sampai sekarang teringat-ingat an. aku try berubah. insyaAllah aku boleh berubah. sedangkan dulu-dulu aku selalu menci lau en skeleten tersayang tu g main pingpong tak ingat dunia, tapi sekarang, aku dah tak kisah sangat, sebab aku faham dia nak bermain. dulu-dulu je ngada-ngada. hahahahaha ! ada yang menyampah? sila muntah sekarang. (aisshh aku buat lagik !)


P/S: secara jujur, sesiapa kawan-kawan aku yang aku kenali, maaf sekiranya ayat aku ada yang buat kau terasa. saya insan yang lemah tapi suka menaip secara lancang KUNING ! lancang Kuning !
i hate that !
:P



selamat malam semua...
aku harap kau pun try belajar something
new yg bermanfaat kay?

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: