sila tengok dan click

Selasa, 17 Mei 2011

rasa macam nak pencen aje bila dah lama tak berblog


http://www.emocutez.com

salam 1 Malaysia. masih malas mahu menaip entry walaupun sedang banyak gilersz IDEA nak dikeutarakan. haha ^^ huaarrghh mungkin bila dah lepas final exam, aku dah set kepala otak aku untuk tak payah berpikir lagi. hahaha. what the fuuuu. tak adalah macam tu sekali. just nak mention di sini an walaupun tiada siapa mahu tahu, aku baru aje balik hutan. hutan dekat Kelantan. nama tempat Bukit Bakar.


untuk pengetahuan lagi (ewww) aku baru pertama kali menjejakkan kaki ke tanah Cik Siti Masitah eh eh eh Siti Wan Kembang ni. barulah aku tahu yg rupa-rupanya Kelantan ni tak ada highway. patotlah asek merungut, apesal lah tak nak lalu highway bas PDRM ni? geram tau I ! mencik ! mencik ! (errr bukan aku ni) dan bila lalu kawasan bandaraya dekat Kelantan, setiap kedainya mempunyai tulisan Rumi dan juga Jawi. I teruja you !


isk isk isk. paragraph yang kedua ni memang agak sadisss sangat sebab aku sangat ketinggalan. uhuk ! uhuk ! dah lah, tak mahulah nak cerita lagi kejakunan aku bila datang kat negeri Kelate tuh. perjalanan ke sana memakan 8jam lah jugak. sampai pening kepala otak menidurkan diri.


err aku pun tak mahu lah nak cerita-cerita sangat apa je aktiviti aku masa dalam kem selama seminggu tu. namun, segala aktiviti yang dijalankan di sana, takkan dapat aku lupakan ! takkan dapat ku gambarkan ! takkan dapat kujelaskan ! hanya dapat ke kenangkan. hmmm terutamanya semasa meredahi hutan yang berbukit-bukit. memang tak larat sebab membawa beg yg berat, sampai kadang-kadang rasa mcm nak give up aje.

meme selekeh. baju ni lah buat tido 3hari turut-turut


tp bila aku tengok rakan-rakan yang lain pun berusaha mebawa bebanan masing-masing, aku menjadi lebih bersemangat ! tak kan depa suma boleh aku tak boleh ? kau dan aku sama aku sama aja. bila pada malamnya tido di dalam khemah ( tp bukan khemah camping tu ) ni khemah bina sendiri bersama kawan-kawan sepasukan. Team HQ meme bez!!

antara ahli Platun 1

semua peristiwa di Hutan Bukit Bakar akan menjadi salah satu kenangan yang paling manis dalam hidup aku. satu cabaran yang dapat melihat potensi diri aku sendiri. TAHNIAH buat diri aku sendiri kerana sudah melepasi cabaran ikhtiar hidup ( ececewaaaah ! )

ewww. jangan geli. kami semua berkaki begini disebabkan
air yg banyak memasuki jungle boot.



P/S: terima kasih Muhamad Anuar Buan
aku cilok gambar kau. :)

siti masitah
macam tak caya je
dah pergi hutan seminggu.

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: