sila tengok dan click

Rabu, 8 Jun 2011

tahi lalat sweet

http://www.emocutez.com


i like u !
assalamualaikum. hai semua. ini zahiril adzim. aku minat dia sejak dia berlakon cerita Merah Putih dulu. ada ingat tak? mula-mula tak ada lah minat sangat, tp bila abang aku tgk muka dia, then dia kata owh ! ni dulu duduk satu asrama dengan abang ni ! tapi dia tak satu sekolah dengan abang aku. memang dia kata zahiril ni budak sastera. haha . ^^


die hensem, eh eh tak aku asa dia sweeet. tapi sayang dia dah bertunang. hehe. sekarang bn memang aku follow sentiasa cerita Juvana yg tengah main kat tv3 pukul 9malam hari Isnin. jyeaah ! setiap kali cerita tu bersambung, mesti aku tak sabar nak tengok next episod. owh, gopoh la kau masitah ! haha. kawan-kawan jgn lupa tgk !


daaa !


so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: