sila tengok dan click

Selasa, 14 Jun 2011

Pretty Little Liars

http://www.emocutez.com

assalamualaikum. hari ni ada masa sikit aku berblog. thehehe. tetiba dalam fikiran teringatkan satu series drama yg baru-baru ni menjadi favourite aku pada setiap hari isnin. yeah, semalam lah tu. tajuk cerita ini "Pretty Little Liars". memang awesome. apa yang buat aku tertarik dengan cerita ini ialah cerita ini macam sedikit "Misteri" selepas salah seorang daripada geng girls ini mati.

ni bercintan dgn cikgu die!

nama kwn depa yg dah mati tu Allison. apa yang misterinya bila diorang ni selalu diperhatikan seorang anonymous sama ada lelaki ke ntah perempuan yang selalu bagi mesej yang berkaitan dengan apa yg diorang dah buat. si anonymous ni selalu tau je ape2 benda nakal yang diorang pernah buat. thehe. kaki stalker betol. psycho gile lah.


aku suke tgk die ! cun!

kalau aku yang kena, mesti idup aku tak tenteram je rase sebab rasa tak bebas bila ada orang perhatikan. hahaha. cerita ni memang syok lah untuk ditonton. lagipun dia macam kehidupan remaja-remaja gitew. remaja keww? haahaha ^^. lagipun gurlz2 dalam cite ni cute ! nyahahaha !


mereka ni ada menipu sikit pasal kematian kawan diorang.
tu lah nama tajuk cite ni mcm tu.
^^


P/S: selalu lepas tgk Juvana, mesti tg cite ni pulak.
pukul 10.30, Isnin, dekat 8TV. kwn2 jgn ketinggalan k?!


nyehehehhe
siti masitah

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: