sila tengok dan click

Khamis, 2 Jun 2011

pengalaman kerja cashier

http://www.emocutez.com

assalamualaikum semua. henpon aku aritu kena rembat dengan siapa tah. penat aku nak menceritakan semula cite ni. haha. ^^. tapi aku tak de lah kecewa bangat walaupun aku beli hp tu menggunakan duit elaun suksis+duit keje Jusco masa keje same2 dengan weyda taun lepas. ingat tak weyda kite keje sesame 4hari aje? hahaha !

memang geram bila aku kenang balik peristiwa tu. tapi nak tahu ada jgak yg sweetnya pasal henpon aku dirembat orang. satu office keje akak aku tahu cite tu. setiap kali diorang p Cafe Hira' (tempat aku keje) mesti depa tnya aku. secara tak langsungnya aku dikenali ! sniff sniff !

gila publisiti betol aku ni lah. tak ke rasa dah jadi cashier tu pon memang dah dikenali? ye lah an. tiap kali nak oder air ke, bayar ke mestilah dok tatap muka aku ni an? tempat kerja aku ni orang-orangnya agak Islamic sikit. maknanya mereka semua bertudung labuh. even tempat keje aku pun dah ditetapkan, pakaian kena yg bawah buntut (baju muslimah)

memang bagus jugak bila peraturan macam ni dah ditetapkan. tak adalah timbul tak selesa bila aku wat kerja kalau aku berpakaian biasa-biasa ( sendat sikit ). series nak buat kerja pun selesa, dan selain itu, dah memang ditetapkan dalam Islam pun bagi semua muslimat kena berpakaian yg tutup aurat, longgar, dan tak menampakkan susuk tubuh. Alhamdulillah, tempat kerja aku tu memang bagus !

bagi yang duduk area Klang kew, silalah datang jenguk aku n makan sekali kat Cafe Hira' yang merupakan salah satu bisnes di bawah syarikat Hiraniaga Sdn Bhd. pernah dgr tak? hehe. sekian dari aku. wassalam. ^^


sudi2 lah vote kawan aku ni.
nah link
http://d5100.nikon-asia.com/en/submissions/18436


siti masitah
cafe Hira'

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

2 ulasan:

Ni ca berkata...

eh























flower wallpaper, utorrent...cafe kt mane tu??? baru dengar. update la pic nye. na tahu juga. mcm menarik nih

Tanpa Nama berkata...

membaca seluruh blog, cukup bagus