sila tengok dan click

Khamis, 1 September 2011

rayarayarayaraya '11 !



http://www.emocutez.com

assalamualaikum. waaah~ lamenya aku tak ber-blog! ada sesiapa rindukan aku? nahahaha. aku kadang-kadang tu ada jugak bukak blog ni, tp just blogwalking aje laah.keep update myself aje lah maknanye tuh. dan setiap kali aku bukak internet mesti aku bukak laman blogserius untuk menjadikan aku seorang blogger yg mengetahui perkembangan semasa. harharhar. ^^


oh ye ! SELAMAT HARI RAYA ! masa haritu tak sempat aku nak wish selamat berpuasa, dah pun beraya. masa berlalu sangat super cepat kan? dah nak dekat kiamat lah tu. masyaAllah. tak lama lagi dah nak bukak semester. biorlah aku nak story pasal bukak sem awal-awal. hahaha.

bila dah terlalu lama bercuti ni, mula lah aku rasa seronok sangat duduk rumah. walaupun kat rumah aku tak ada internet canggih ke hape, tak dapat nak keluar sangat, tapi syok ah duk umah ! aku rasa aku dah makin rapat gilerz dgn akak2 aku. ape aje benda terjadi, aku dah mule story-mory dgn diorang.

entahlah, aku macam sedar yang diorang sangat besz ! harhar. sian betul aku baru nak rapat dengan akak aku. seronoknye! seronoknye ! i love u my sis! oh ye ! berbalik dengan cite aku pasal nak bukak sem tak lama lagiy nieey..alahaaaai malasnyew laah nah balik ! oh em gee 2x!(gaya shuib sepah)

sudahlah aku malas nak berkemas. nanti satu lagi bila dah sampai kolej mesti kepala aku berserabut.kenapa? yelaaah, kan bilik aku bilik stor. hahaha.ingat tak? ingat tak? ada yg BEST dan ada yg Tak BEST. hahaha.

ahh sudah lah. esuk aku nak beraya insyAllah dengan kawan-kawan. dan insyaAllah ada tetamu special cikit ! hahaha! tapi nasib korang lah, esuk aku hidang kueyh raya aja pun.ngehehehehe. tak sabar nak p beraya esuk ! arghh !

dilemma masa bulan syawal ni.
ada best, ada yg tak best !

teringin nak wat puasa enam.
hope aku mampu
/:

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: