sila tengok dan click

Khamis, 17 November 2011

sedikit pasal M'sia dan Indon

http://www.emocutez.com

perkara paling latest yg baru berlaku malam ni. yep, skuad harimau kita menang . 1-0 melawan indonesia. tadi masa aku bukak tweeter, setiap satu saat ade aje update. baru 30saat je, dah ada 15 lebeh new tweet. pergh. mamang ah org  menggunakan fungsi tweeter sebetul-betulnya. wakakak. aku pon ! 


stat tengok bola masa lepas half game. itupun sebab budak blok ok terjerit-jerit macam gol masuk 5 kali. sekali tgk, lah, baru satu je gol. ape yang aku nampak dan paling ketara ialah referee/pengadil kat padang tu. macam blur-blur ayam aje. dah tu suka bagi kad kuning. kuning memanjang. nasib baik banyak pemain indonesia yg kena. wakakaka. pulaknya dia bagi kad kuning dekat player Malaysia sedangkan si player Malaysia langsung tak langgar kot kaki ke badan player indon. #whatdefogg !


pemain Malaysia nampak sempotmaknak! bila dah hujung-hujung permainan. ceh, aku main futsal 3minit pun dah sempot. Indon still bersemangat mengejar bola walaupun memang tak ada harapan masuk ke gol sebab khairul fahmi yg kacak hensem mampu menangkap bola dengan sangat hensem dan bergaya. si apex ni nampak hensem bila menangkap bola aje. mungkin sebab dia dpt semangat daripada dahlia teck agaknye. kih3


ape-apepun aku tengok player hensem dan omeyy Muslim emang nya kacak dan tampan. hehehe. comel lah die. okay dah. lepas ni Malaysia akan bertemu Myanmar pada tarikh 19/11/2011. yeah~ moga Malaysia dapat emas ! i'Allah. 


macam bebudak !



arghh ! apesaal aku suke tgk lelaki comey??




so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: