sila tengok dan click

Isnin, 15 Oktober 2012

Aku, Dia dan Tong Sampah

http://www.emocutez.com





mari tengok cerita ini. 



Ya ampun! aku suka gila tengok Beto dalam cerita ni. semua cerita yang dia berlakon semua best kot.
suka la jugak dgn cerita ni pasalnya mcm ada persamaan la aku dgn main character tu. eh bukan sama tang muka ke apa. memang jauh panggang dgn api lah. sama sebab aku ni malu tak bertempat. dan lepas tu dia berkawan dengan seorang lelaki yang tak reti malu. ha, yang tu sama dengan zizi. aku paling suka nasihat dia time minit 16:00-17:00 something gitulah. tak ingat exactly waktunya. 



tapi dia bagi nasihat masa dia pakai baju Stitch. aaww confidentnya! hahahaaaaa ! memang macam zizi sebab tak malu langsung g mana-mana. dia tu kalau naik motor selamba badak je p nyanyi kuat-kuat pastu g menggatal dengan perempuan-perempuan kat tepi jalan. tapi memang tak sweet lah macam si Beto dalam cerita ni. memanng selamba je si Beto yang tak hensem tapi awesome. selamat menonton! :D

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: