sila tengok dan click

Rabu, 17 Oktober 2012

ye..kenapa? tak percaya ke? betul lah..

http://www.emocutez.com

aku praktikal kat JAKIM. ye..kenapa? tak percaya ke? betul lah..

aku yang apply kat sini, sekali dapat..ye..kenapa? tak percaya? betul...

aku budak sains komputer yang praktikal kat JAKIM... ye..kenapa? tak percaya ke? betul lah..

ingat budak komputer tak guna kat JAKIM ke? ewah-ewah..banyak tau kerjanya... ye..kenapa? tak percaya? betul...

semalam aku nampak ada pelawat masuk ofis... dia free hair..ye..kenapa? tak percaya ke? betul lah..

aku tak kisah pun...siapa-siapa pun pelawat..aku ni siapa....aku pun banyak wat dosa....ye..kenapa? tak percaya? betul..




tapi kat reception tu aku nampak banyak gila tudung-tudung hitam bergantungan....ye..kenapa? tak percaya? betul..

mungkin pelawat smlm tu non-muslim kot...pasal aku pun tak tengok muka dia. hewhew 


aku merepek dah nie.....ye..kenapa? tak percaya? betul..memang betul punya merepek ni haaaaaa.

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: