sila tengok dan click

Isnin, 26 November 2012

my-3-review

http://www.emocutez.com

assalamualaikum dan selamat malam. entri kali ni nak buat review pasal tiga movie yang aku dah tengok dalam masa terdekat ni. aku cerita biasa-biasa ajelah. tak adalah terlalu detail sebab nak detail pergilah blog orang lain pulop. cerita pertama, Skyfall. ini cerita James Bond. siapa yang tak kenal Bond? cerita yang mempunyai elemen wajib tembak-menembak,perempuan hot-nak-mampus,dan penyamaran. cerita ni lebih diutamakan atau diketengahkan mengenai si M yang dah tua dan patut pencen namun masih berdegil nak jugak kerja. haha dan cerita ini meleret sangat sampai penat dah tengok. apa-apa pun kali ni kurang aksi intim dan aku boleh bagi 3/5 except introduction cerita ni which Adelle nyanyi sedap dan smart sangat. should watch the intro i think. :D

ni masa lalu terowong yang berputar ;P


Next is Twilight Breaking Dawn part 2. hew hew sungguh aku tak sangka aku pergi tengok cerita ni. hahaha. sebab kau tau la kan cerita Twilight ni banyak cakap,aku rasa dari episode 1-last ni memang banyak cakap. untung jugaklah ada subtitles kat bawah tu. but aku rasa cerita kali ni adalah cerita paling best daripada yang lain. aku nyampah je tengok semua berebut nak buat baik dengan manusia bergelar Bella. menjadi rebutan setiap vampire mahupun wolf. muahahhaha. aku suka part last-last,action banyak gila,memang boleh mendatangkan emosi kegeraman bila tengok dan rasa puas hati sangat-sangat. hehehe. aku boleh bagi rating 4/5 cerita ni. 

ni masa scene nak berlawan dengan musuh ape ntah


Last but not least,ialah cerita kartun Rise of the Guardian. ini cerita mengisahkan watak-watak fairy tale but not princess lah. jalan cerita masa mula-mula aku tak berapa dapat sangat,tapi bila dah suku cerita tu baru paham kenapa watak Jack Fross(aku tak ingat nama dia) tu budak-budak tak nampak tapi budak-budak boleh nampak Santa,SandMan,and Tooth Fairy serta Easter Bunny. bila kanak-kanak percaya tentang sesuatu fairy tale,maka secara automatiknya mereka akan jadi visible namun bila kids start tak percaya mereka,di situlah mereka boleh jadi invisible. cerita nya bagus,cantik dan comel. hik hik. aku bagi 3.5/5 lah cerita ni namun disebabkan aku appreciate sebarang kartun sama ada dalam tv/wayang sebab aku budak multimedia dan aku tahu kerja semua tu bukan mudah,aku bagi 4.5/5. hik hik. okay thats all my review dari tiga movie yang berbeza genre ni. :)

tu jack fros. dia pun wujud tau sebab turunkan salji *dongeng kanak-kanak*





so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: