sila tengok dan click

Isnin, 7 Januari 2013

Karma

http://www.emocutez.com


disebabkan seseorang yang pernah buatkan hati aku dilukai. aku bukan nak bermulut jahat, tapi aku dah lama memendam perasaan yang dah tak sanggup nak dibendung. huhuhu. ya, aku sedang sakit hati sepanjang petang ini disebabkan si dia yang telah menyakitkan hati aku dahulunya.

aku bukan minta apa-apa, tapi aku cuma berharapkan balasan. ya, balasan dari Tuhan untuk kau agar kau jugak merasakan apa yang aku pernah rasa sebelum ini. this is serious man, aku bukan main-main aku nak kau terima karma-Nya. kau jangan rasa apa yang kau pernah buat tu takkan jadi pada kau. mungkin bukan sekarang, mungkin bulan depan, tahun depan atau lima tahun depan. 

tak kena pada kau, pada ahli keluarga kau, atau keturunan kau nanti. bukan aku pinta yang jahat-jahat, aku cuma mahu keadilan.aku cuma mahu kesaksamaan. aku cuma mahu balasan. that's it. sekarang aku cuma berdoa,berusaha,dan sabar dengan apa yang kau pernah buat pada aku sekalian. aku pun manusia juga. sekarang ini aku PUAS. 


p/s: inilah kesan lepas aku membaca terfaktab.

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: