sila tengok dan click

Rabu, 1 Mei 2013

MAPURA di Blue Wave

http://www.emocutez.com

Assalamualaikum..wauuu lamanya tak berblog kan..bosan la citah nie sebab blog sekejap-sekejap aje..aku ni kalau nak berblog kena ada mood.kadang ada je mood tapi cam tak tahu apa nak dibuat entry nye. ha inikalilah (opss) aku nak cerita pasal dinner MAPURA (dinner final year) yang aku join pada 13 April aritu..dah nak dekat sebulan baru nak blog? memang kau ni blogger yang suam-suam je lah citah..hehehehe..

MAPURA tahun ini dijayakan di Hotel Bluewave, Shah Alam. ha pernah dengar tak? bagi area-area Klang ke S.Alam ker mestila familiar je kan nama hotel tu? nak mencarinya tak sukar sebab ada Google Maps(bukan aku cari pun) hehehhe. tema Mapura kali ni Wedding tapi ada letak elemen Purple. Agak menarik kan tema kali ni sebab tak adalah bosan sangat biasanya dinner je korporat la,arabian lah, too common la gitu. hehehh.

aku,effa,ain dan pikah kitorang naik kereta aje..thanx to ain sebab guna kereta dia tu. tanpa kereta mu tak delah kitorang sampai ke sana.tskkk. hehheh so aku adelah simpan sikit-sikit gambar masa MAPURA tu, tu pun amik dari orang pasainya kamera hp den tak lawo mane pong. tskkk. 



ain,citah,kiah

ain,effa,citah

aku rasa aku je yang pakai baju kurung,lain suma pakat pakai dress

bajet comel lettew bluerkk

4 of us....

after balik MAPURA, effa,pikah n ain tidur kat rumah aku..hehehee Ahad tu agenda lain pulak kami buat... sekejap lagi upload gambar trip lain pulak..yeyyeyyy!


so, apa pendapat anda tentang entri ini?

3 ulasan:

Teena Tna berkata...

Baru2 ni pun sy bru jer attend dinner utk final sem kt univ, best kan sbb time ni la kte boleh pakai vogue2..

Btw, nice to see your blog, i'm just started in blogging, please visit mine too. :)

insanbiasabiasa@blogspot.com

citah bukan mazid berkata...

hehe thnax.. okay ada masa sy sinngah ur blog..nice to know you.
:)

Teena Tna berkata...

Thanks fot the visiting. :) really appreciate it..