sila tengok dan click

Sabtu, 25 Mei 2013

Field

http://www.emocutez.com


seriously takut sangat 
please jangan takut-takut ye citah...
hadapi dengan senyuman ye...
sikit jer lagi...

sikit jer lagi.... 
stress sangat...
tak sangka penangan FYP mmg hebat...

mungkin sesuai lah dengan istilah Pelajar Tahun Akhir kan..
means kerja /assignment yang terpaling susah sebelum menamatkan pelajaran di universiti..

yang nyatanya, aku bukan la pelajar yang pandai.dan semakin mengakhiri semester ni
semakin terasa ini bukan bidang aku. aku tak ada connection dgn komputer sains.
Seriously. adakah aku sudah terlambat? huhu plz citah jangan putus asa..


aku semakin hari semakin tertarik dengan Bisnes. ya , Bisnes. 
Doakan aku tak putus harap pada bisnes ye. 

GoodNight.
:"?

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: