sila tengok dan click

Ahad, 2 Jun 2013

Isnin


Assalamualaikum..dan Selamat Pagi hehehe sebab tengah menulis di pagi Isnin. sangat Blues okay? biaselah dah dua hari bercuti lepastu nak masuk kerja. memang la bermalas-malasan. thehehehe..

pagi ini entry hanya untuk seorang lelaki yang sedang merajuk, tengah sakit hati dan geram dengan aku. Maaf la wahai lelaki itu sebab aku semalam terpaksa abort call kau disebabkan tempat yang tidak bersesuaian untuk kite berbual-bual. apa-apa pun aku tetap sayang kau dan takkan boleh tak ada kau. bagila aku masa sehingga rabu ini. #inikalilah ..


maafkan aku tuk sekian kalinya,
entah berapa juta kali membuat kesilapan yang sama,
sampai kini tak serik-serik,
bukan tak sedar, bukan tak mengerti,
bukan tak ambil kisah,
tapi kedewasaan itu belum terungkap.



Akhir Sekali......
.
.
.
.
.


aku katak kau bukan?



tiap kali mata berkelip, saya sayngkan awak...
(rindu nak dapat ayat-ayat cinta dari kau)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


JANGAN MERAJUK SAYANG

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: