sila tengok dan click

Khamis, 8 April 2010

FINAL ker?

gambar mase dah las clas PRT2008
hola. .

lagi berapa hari sahaje aku nak final. exam programing 13hb ni.kenapalah terlalu cepat sgt sampai aku rasa aku x boleh nak bernafas sekarang ni.

ugh. .ugh. .sesak sangat nafas nie.

untuk me-release-kn tension aku ni, aku pun menulis dekat belog. actualy menaip kan?haha. .
dalam banyak-banyak exam, aku risaukan kepada exam programing sahaje pasal aku susah nak ketcup mende ni tau.


paham la gak bile lect ajar kat depan.
tapi bile kak jannah bagi soalan, ha mulalah aku rasa ape yg harus aku watni?
macam mane nak start ni? ape aku nak taip kat netbeans tuh?
dalam banyak markah test, programming lah yg paling cikai markahnye.
sades siaaal.

huh.
kan best kalau aku dapat paham ape yang disuruh wat macam pika. die memang terer ah wat coding.

ish3.

patutnye aku ne banyak tanye senah tu la.
tp now pon die da sebuk wat projek kitorng yg act berkumpulan tp die sorg jer yg wat.
ain pon ade gak membantu.
yg paling x membantu aku jelah.

aku saje.

tp aku akan cube jugak nak membantu die!x boleh biarkan die je wat. itu x adil. okey, aku akan try wat requirements, uml and anything yg x melibatkan coding.InsyaALLAH aku boleh wat bersame2 ain nanti.

Amiin~~

=)

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

1 ulasan:

citah bukan mazid berkata...

upenye yg lain pon pika da wat..
=(
aku xmembantu...
=(