sila tengok dan click

Isnin, 12 April 2010

tolong kau yg comel tu beredar dari tempat aku!

kepada anda yg bajet comel sebab kecik, plisz.jauhkan diri dari aku.
tlg lah wey.. aku da gtau baik2..tp ko x paham..
ye aku tau ko memang xpham pon ape yg aku ckp nie.tp aku nak ko blah dari bilik aku skang. sebabkan kau, makanan aku kene buang tau x!!
ee!!
GERAM!!dah tuh ko ske kan bawak geng2 ko dtg tempat aku.
da tau aku benci ko, ag bwk kawan2 ko yg wat2 x-tahu-dan-x-bersalah.
xpelah.aku rase mmg ko akan teruskan hidup ko dgn mengganggu aku, aku lah yg mengalah.
xlame ag aku nak pindah dari sini.pasal dah nak sem ke3.
hurm.semoge ko x dtg ke bilik baru aku nanti sem depan. aku dah bg warn awal2.aku akan RIDSECT ko wahai SEMUT2!!
ko hanyalah makhluk ALLAH yg xtau ape yg ko wat..

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

7 ulasan:

SeMuT xmo berkata...

ala, aku bkn wat pe pn..kaco makanan je.. pe la salah nye kc aku sket..
pait la ko..=p lgpn ko kn da nk pnda kn.. act ktowg dlm golongan yg b'hibernasi..la3~~~

citah bukan mazid berkata...

yelah..tapi semut2 ni dah nek kat badan,rambut,telinge aku..dah lebey ni.HURM!

yanie berkata...

ngan semut pon nk gado. haha! :)
gud luck exam weyy!

SeMuT xmo berkata...

oh, yeke..sowi2..aku igt 2 pn makanan..la3~~~

citah bukan mazid berkata...

huh.ko mmg semut ah kan.
gudluck jugak exam yanie!
haha..
:)

SeMuT xmo berkata...

aku pn nk gak la..ho~~
aku mgu nih pn de test..
ngn present proposal..
wish me luck..hoho~

citah bukan mazid berkata...

haha..semot pon ade test?gudluck yeah!