sila tengok dan click

Isnin, 2 Mei 2011

Thor : kesilapan yang sungguh omeyy !


http://www.emocutez.com

salam semua. jyeahh minggu EXAM lagi, dan aku masih tak baca apa yang sepatutnya dibaca. oh em jayy macam mana nie? hahaha. nanti dah dekat hari khamis (skang pun dah dekat ) menggelupur tak tentu hala. hahaha. biasalah, masitah memang macam gini. okayy aku nak cakap yang semalam aku baru je tgk THOR. ouch nampaknya agak lewat tengok THOR jika nak di bandingkan dengan Azlia Mj tapi aku dah tgk Red Riding Hood dulu ! yeye ! hahaha



aku tgk kat KLCC (lagi?), tak de apa-apa expectation pun dekat citer ni. cuma tahu Thor ni hero dalam komik Marvel. tu aja. then bila tengok tu, perghh seronok gile ! dengan sound effect yang amat kuatnya terutama masa ada semacam robot yang asyik kuarkan api tu menyerang ! bunyi nya memang awesome, kadang-kadang aku tertutup mata ag. hahaha. jalan cerita yang menarik, lain dari yang lain dan awesome lima kali ganda !!


jatuh hati dengan awek Bumi tuuu.. setia....


Thor ni nama hero dalam cerita ni, dia mempunyai sikap angkuh, berlagak, yakin yang melampau-lampau (sebab dia sangat kuat) yang mampu mempengaruhi keselamatan negara beliau, iaitu ntahla aku dah tak ingat apa nama negaranya.. disebabkan dia terlalu angkuh, dan mencetus sedikit kemarahan puak negara Juheinthem, bapak si Thor ni pun hilangkan power yang dia ada, serta campak dia ke Bumi. sekali dengan tukul hebak dia lah jatuh ke Bumi.



omjayy dia ni memang hemsem !
mood: melting again !

tapi masa dekat bumi, dia tak ada power, tapi kuat sikit-sikitlah sebab dia memang sexy eh eh tough pun badannya. thehehhe.. (mood : melting ) then seterusnya kau orang tengok lah sendiri. sumpah cerita ni sangat sangat super awesome la.. "rugi tak tengok" dan "tak rugi beli tiket" ni adalah ayat kegemaran aku n skeleten cakap bile kami tengok cite best ( sedapkan hati sekali )



pendapat aku, aku tak tertarik sangat dgn trailernye.
thehehe.


oh ye, ada fakta menarik, skeleten kata masa mula-mula ada kena mengena dengan cerita Ironman 2 dulu. lepas tu ada pasukan SHIELD (dlm ironman ) dan juga nama Stark ( nama si iron man). lagi satu, dengar kata nanti akan ada movie yang menggabungkan semua superhero-superhero. sebab tu skang ni asek byk cite superhero aje. :)



boleh ke sesama EX menjadi kawan baik
walaupun kedua-duanya sudah
berpakwe dan bermakwe?
itu kita kena tanya Mr K ataupun Terfaktab !

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam masitah...

maaf tibe2 menegur kat blog ni..
rasenye takde masalah untuk ex sesame ex berkawan baik...nak2 bila masing2 ade life masing2..

perkenalan dimulai dengan persahabatan, berpisah kasih tak semestinya persahabatan hilang kan?
lagipun, dosa kot memutuskan persahabatan...

dalam hidup, kita mencari cinta, mencari pasangan..tapi, sejauh mane kite mengekalkan hubungan kalau takdir tuhan tiada jodoh antara kita, siapa mampu melawan..

selagi belum menjadi suami,siapa kita untuk menghalang ape pasangan kite buat, dengan siapa dia berkawan..kita takde hak sama sekali.kawan, kekasih, suami, semua tu pinjaman tuhan.bila2 dia nak tarik balik dari kita, kita tak mampu nak lawan..

saya tahu masitah mungkin terasa kurang selesa bila saya berkawan semula dengan azam.jangan risau, saya ada orang yang saya sayang.

azam is just my past..saya perempuan.saya paham ape yang masitah rasakan..tapi sekali lagi jangan risau.saya tak hadap pakwe orang pon...

1 lagi mungkin masitah pernah terasa sebab saya tak approve masitah kat fb..ade sebab.dan saya tak approve atas persetujuan azam sekali.masitah tak kenal siapa saya yang sebenar.and i dont add stranger...nak approve azam punye request tu, tanyalah dia berapa lama baru saya approve...fb tu medan fitnah tersebar..kalau saya add, nanti lain saya buat, lain masitah fikir sebab sekarang pon masitah memang ada sedikit keraguan tu kan?sebab tu malas nak approve..nanti benda takde ape.tetibe jadi isu...

maaf tetibe cakap pasal ni...gerak hati kuat rasa macam ayat kat bawah tu tuju kat saya sebab saya sedang berkawan baik dengan azam.maaf sekali lagi kalau saya buat masitah geram, tak selesa or whatever....

~kadang2 kite pelik , kite geram kenape perkara tak jadi ikut acuan yang kita nak.tapi percaya lah.takdir tuhan takkan pernah menyusahkan kita.~

~belajarlah untuk menerima dan jangan pernah mengeluh.allah dah beri kite nikmat lebih dari cukup.~

p/s : kalau masitah masih tak selesa saya berkawan dengan azam..msg saje saya di fb.ok.

maaf kalau terkasar bahasa,good luck exam=)

: : maizatul : :

azlia mj berkata...

gile rare komen atas nih..
x terbace aku...agagaga..
since kau mention aku diatas tuuuu,aku sgt setuju yg cite thor sgt best!
asgard lah name negara die..adoiyhhh..
pasal red riding hood tu sbenonye aku nk tgk Fast Five,full pulakkk..cesss..
tp aku da tgk da td..baruuuu sat td...ngehh..;PP

citah bukan mazid berkata...

janganlah anggap saya nak memutuskan persahabatan anda berdua.

agak SENTAP ayat tu ye. haha ! almaklumlah saya kan cepat SENTAP.

erm, its okayy, awak boleh pulak tgk blog saya, means even saya stranger dalam idup awak, but still awak tgk blog saya. bukanla saya tak bagi, silakan je, but awak dapat kenal saya , so still stranger ke?

okay, im not good in explaining, but im not a girl yg akan serang2 girl lain pasal laki ok? <--- memang tak ada kena mengena, tapi juz nak mention. thats it.


saya xpernah pun nak anggap awak sebagai enemy or something yg bad, saya cume mempunyai sikap jeles yg insyaAllah tak akan memudaratkan sesiapa. so, jgn lah issau sangat, saya percaya pada azam.. juz cannot throw perasaan jelez..

itu aje.. saya tak akan serang or wat pape yg tak elok..im still waras.

up to you lah, i dont mind, anywayy saya ni cepat marah, n cepat baik. now im okay. :D

sila jngan pelik dengan saya. hhaha !

citah bukan mazid berkata...

P/s: kalau awak yg kena, awak rasa apa?cube kalau awak yg jadi tempat saya....



tapi kalau awak okayy, awak memang bagus !!



saya memang tak baguss,im not a perfect person, n this is my big weakness..ye, azam is my weakness..huhuhu

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
citah bukan mazid berkata...

opsss maaf ya, kalau saya tak publish, nanti org kata saya GILA sebb komen sorang2 kat blog ni.


awak dah la tak approve FB saya. so, mcm mana nak jawab kan? tak kan saya nak mesej kat FB. saya bukan mcm tu.


takkan saya tak balas, sebab saya dah terSENTAP tadi. wehuuuu


lalala.. to azlia mj, hallamak, rare sangat kah komen2 kitorang dua nie? keh3... pelawok2


anywayy, maybe saya meng-annoy-kan semua2 pembaca yg terlihat saya post gambo2 azam, hurm.. adalah sebabnye.


okay, awak memang betul2 ikut blog saya an? mana acik saya tak ikot blog awak an? tapi xperlah, nak jadik macam awak lah, tak nak salah sangke..

complicated betollah masitah ni ! maaf, saya memang pelik dan sentap. haduiii...