sila tengok dan click

Selasa, 22 Disember 2009

aku serius ni

tahla.aku pon da tatau mautulis ape lagi kat blog nie.aku cam dah xtau.ish ape aku merepek ni dow.erm,xde bende yg menarik utk ditulis kat sesawang akuh yg xseberape nie.yg penting mate aku tgah bengkak sedikit.owh,bukan tu saje,jari telunjuk belah kanan aku pon bengkak.tahla kene jangkitan ape tp sakit lah jugak wey.

smlm x delah camni sakitnye.skang nie aku taip pon xleh gune jari nih.aku ni alergik sikit orngnye.aku act x leh mkan seafud2 nih.mknan yg cam ayam,daging bla bla pon act xleh..tp aku lantakkan aje ngan alahan aku tuh,sampai dah jadi kritikal camnie.

buruk benor jari aku nih.dari dulu sampai skng x bek2...oh ye, aku nak basuh pinggan pon x boleh beb...sakitnyer.aku da xde tmpat mengadu,so aku tulis jelah kat sini...sian kan aku??xpelah.aku redha.

erm,ape ag ek?
aku dari tadi x makan agik nie..bapak ade wat nasi goreng,tp aku x selera lah.minum nescafe 3in1 jer.


td bace berite kan, ade kes budak perempuan yg baru berumur 11 ke 12thun mati dan dibuang kat loji banjir xsure lah tempatnye.sian budak tuh dibuat cmtu..napelah manusia skang sgt jahat?yelah,aku pn x bek orngnye,tp xlah sampai wat jahat dekat org lain.esp kat budak2 lak tuh..
yang menyedihkan,mayat budak tu sebelum di buang kat loji tu,die diperkose tau..masyaALLAH.ape nak jadi dunia skang.

satu lagi citer,kat kawasan umah aku,kat kg sijangkang nie,mang ade sorng perempuan yg x brpe betul.die ske duduk dkat pondok tggu bus,kadang2 lau lalu kat area tuh,aku ternampak lah jugak die.smlm mak aku citer die mengandung wey...anak yg ke dua lak tu.aku pon xpastilah,snggupnye lelaki2 syal bak menganiaya orng2 camtu.x patut lah camnie.xadilnye.


dahlah aku mls sgt nak cite pasal benda nie.mang kesian kat org yg teraniaya nih.pihak berkuasa cepat2 la amek tindakan.(ceh mcm ade lak kan polis bace blog aku)

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: