sila tengok dan click

Rabu, 23 Disember 2009

penangan cinta balqis

haha.ade sape2 yg tgk x cite nie?angkat rambut!!haha.aku xdelah setia sgt tgk cite nie,tp tau gak lah perkembangan citer nie pasal aku an kat umah x wat pape.besarkan perut je bak kate en skeleton.huhu.sedey jer die ckp camtuh.ahh pape jerlah.cite cinta balqis ni pade pendapat aku bergenre serius.pasal ape korng tau x,aku tep kali tgk cite nie mesti ade part nanges2,sedey2.

malah,aku pon turut menanges disebabkan crying is my beshfren u know..kih3. ;D
neway,mak ngan akak aku ske sgt layan citer2 nie.oklah dapat mengisi mase lapang pade waktu petang.aku pon tgk gak.tp arini kat umah aku ujan,so bile gune astro,kenelah tutup awal2 bagi mengelakkan kerosakan astro.seb bek ade tv kecik yg kat dapo.mak ngan akak tgah tgk ler tuh.ni ujan lebat skang nie,tatau lah dapat dgar ke x,atopon dorng pasang volume 25++.hehehe

arinie talipon aku yg bernumber 017250---- kene barred lah.pasal ape korng tau,aku x bayar tuh pnye bil celcom.haha.number maxis,tp line celcom.wat gempak jer.byk kot bil tertunggak yg x dibayar oleh aku.last update arituh rm108.00..hm tulah miskin nak wat2 kaye lak.bukan senang nak byr bil laknyer.hoho.

padan lah muke aku.x dpt contact en skeleton.erm,smlm pon die yg mtk lau bole xcontact die seminggu nie. ha kan da termakbul,skull?xtaulah boleh hidup ke tak aku dgn keadaan xleh msj or call sape2 nie.next week lak da stat class..huhu.

harap2 lah aku tenang jerk.

so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: