sila tengok dan click

Khamis, 31 Disember 2009

2010 sudah


tiade pape alasan yg pnjng lebar tuk kau 2009.tp taun ni aku paling byk sengsara.paling byk nanges ngan bende yg sampah.wat d rubbish!huh.paling byk duit habes,paling banyak sengsare,again!!I repeat that!!paling byk marah,paling bodo dpt reslt,paling jahat pnye attitude,paling sengsare!!ugh..lots of probs and pressure,paling byk dose i think.paling teruk ah.

unfortunately,im not supergirl,aku xleh nak patah balik.dgn peristiwe2 2009,aku dpt byk sgt pengalamn,tp x dela sebanyak org yg ag tua.but its ok,aku leh jadikan panduan.jadi lebih berhati2,byk bersabar,tuh yg paling susah!!susah sgt pade gadis spti aku nak bersabar.paling!!i admit that!!

aku dpt jumpe camne org yg jahat,org yg ego,sombong,pandai,rajin,malas,baik,x baik,skema,rambut lurus.rambut kerinting,ensem,kurus,gemuk,gempal,tinggi,rendah,x ensem,pandai nyanyi,suare cam kambing gurun,perangai cam kaktus dll..

i try my best this year,nak jadi lebih jimat,xnak rugi,xnak sengsare!!xnak karoke je,x nak bowling jer,xnak shopping jer.pasal aku xde duet.aku x cam dak remaje len,yg senang nak kuar.petik jari ley dpt duet kat parents.aku bukan dr kluarge tuh,tp aku nak sgt jd camtu.tp aku sentiase bersyukur wat i've got rite now.thnx Tuhan!

its ok aku xkaye,x loaded org kate,aku masih hidup.tuh yg penting.kan?dahla.ngat nak tep sket,tp terbyk lak.

2009,u make me become like this!(act mistaken came from myself,and the good things are from Tuhan rite)
its normal,we are human..no body's perfect..

2010,welcome to me!!and im 21???


so, apa pendapat anda tentang entri ini?

4 ulasan:

citah bukan mazid berkata...

lalalala...=)

Tanpa Nama berkata...

inilah namanya cabaran idup..bagus..kita tunggu dan lihat ea? jgn lupa utk menupdatekn benda2 baru, i'm always follow ur blog beb!

Tanpa Nama berkata...

inilah namanya cabaran idup..bagus..kita tunggu dan lihat ea? jgn lupa utk menupdatekn benda2 baru, i'm always follow ur blog beb!

citah bukan mazid berkata...

haha..thanx weh..=)