sila tengok dan click

Khamis, 10 Disember 2009

cuti di rumah (-_-)ZZzz...





ehem..
aku bru je wat acc twitter semalam..
saje nak try..
besh ke tak lmn sosial tuh..
yelahkan,
pasalnyer ramai betul orng yg da guner..
hehe..
wat mase nie,ase bese jer..
tp nak gak bukak slalu...
haha..
da mang kegemaran agaknyer..











erm...
mud sedang menanti seseorng..
die katenye mlm ni ade friendly match kat komplex sukan kat jb sane..
hum..
pingpong...
nak tau x,
pingpong=ajam..
pingpong mmg x leh dipisahkan ngan ajam sjak azali..
wlupon die da byk kali berpisah ngan pompuan,tp tu lah..
hmm...







aku sbnrnye da nek muak ler..
pingpong
pingpong
pingpong







tp xperlah..
as a wife,
aku kenelah support hubby aku tuh..
die bakal menjadi wakil utm tuk MASUM nti..
tu pon lau ade rezeeki...
INSYALLAH...


aku lak kebosanan duk di rumah ...
sijangkang...



haha...







oww yer..
suk bagi selangor,adelah public oliday!!
yey!!!
padahal hari2 aku cuti kot.
keh3...




ape lagi aku nak type ni...


i MISHH u so muchh =(


so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: