sila tengok dan click

Jumaat, 18 Disember 2009

ish pe kene nie...(+_+)

(TT_TT)

aku ase len mcm jer nihhcam xsedap ati lah gak.walaupon aku try nak buang ase nie,tapi stil ade ag.
rase seperti kecewa pn ade,
ase cam nak nanges pon ade,
rase mcm nak marah tu xde sgt,
tp ase x besh lah.

aku ase cam nak jmpe si dia sekarang jugak dan cakap I LOVE U MY DEAR...

tp apekan daye,aku dan die jauh.
haha..xde papelah..citah,jgn la cepat sgt rase CEMBURU.xade pape pon lah.
beselah,cite yg da lepas.

aku slalu bace kat nwspaper yg lau kite mahukan hubungan kite dgn si dia kekal,kite kenelah terima cite mase lampau si dia.kite kenelah pikir yang past is past.yang sekarang adelah sekarang.mmg betui tuh lah.


aku tau pasti setan2 di sekeliling mengude-gude aku spye ade ase geram kat si dia padahal si dia x wat pape yg mslh pn..huhu.aku kene motivasikan diri lah.tp bukan ape,aku sayangkan kau lah.dan xmau kehilangan kau.ko tau kan aku bukannye byk sgt pengalaman pasal nie.aku mmg xkuat ag.aku suke nanges.aku suke marah.hny kerane benda yg kecik.ape tah aku nie...


pape pon,aku syg kau,dan yg plng penting,aku x nak kehilangan kau.




so, apa pendapat anda tentang entri ini?

Tiada ulasan: